torsdag den 1. oktober 2009

Regn Regn Regn SOL

Heldigvis startede vores liv i Grønland med 2 uger i det der må kaldes strålende vejr på disse breddegrader. Hvis ikke må guderne vide hvordan humøret ville være nu.
Det har regnet i 60 timer - uafbrudt. Okay vi har ikke tjekket om natten, men det har regnet og regnet og regnet. Udenfor vores hus skulle der være en sø. Det var en lille pyt da vi kom - men vupti så havde vi søen. Det er altså meget regn...
Vores hus er dejligt - vores børn er dejlige - vi er selv dejlige... MEN al den regn.
Jeg har sjældent set Mikkel med sådan et blik.
Suuuk suuk suk. Alt er fint det er bare det. Ja for pokker jeg forstår. Det er bare det.
Så heldigvis har vi oplevet at det kan andet end at regne - for ellers giv pokker i at alle er søde og arbejdet er sjovt og spændene (om end stadig ikke udfordrende) for det skal jo bare fungere for alle. OG det gør det.
For endelig. NU skinner solen. Jeg må skynde mig at hoppe i en buusi og få sendt manden min ud af fiske. Det må han trænge til!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar