torsdag den 29. oktober 2009

Bil

Jeg må dvæle lidt mere ved det med bil.. Mon nogle af vores venner og familie egentlig sætter pris på det der familiemedlem med de 4 hjul. Hmmm?? Jeg gjorde ikke.
Det føltes derfor næsten som at få et nyt barn, da jeg endelig kunne sætte nøglen i og kører derudaf (på de ialt max. 100 km vej der er i denne by)
Skræmmende og grinagtigt - men sandt.
Jeg følte mig simpelthen som en fri fugl. Ikke mere buusii - ikke mere dårlig samvittighed over at komme optil 30 min for sent på arbejde osv.
FRIHED!! Dyr købt frihed - men alligevel. SUK hvor er det skønt og grinagtigt.
Jeg er ikke længere forelsket i bilen (selvom det næsten er en jeep - lidt sejt) så barnefornemmelsen er væk...
Når jeg bliver en rigtig blogger ville I selvfølgelig et sted her kunne se et billede af vores nye familiemedlem.

OG så kan I ellers se frem til historien bag 7 røde ting i vores hjem - en lille udfordring af rullepølsens mor :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar