mandag den 7. juni 2010

Hold kæft jeg keder mig........

Tænk at det skulle ske for mig - fredag aften på Sky bar i Nuuk.
Drinks i glasset og godt selskab. 4 kvinder (ja jeg kan sgu ikke betegne hele truppen som tøser) har været i biffen for at se "Sex in the city 2".
Alle 4 enige om at det var total god underholdning.... som forventet.
På skybar luftes stiletten og læbestiften. Alle hygger sig - eller ældste kvinde i truppen - som vi egentlig ikke kender meget til - men bare rigtig gerne ville med - drikker pludselig ud, rejser sig og siger: "Jeg går hjem nu. Jeg røvkeder mig!!!!!!!"
And off she goes.
Så så man lige 3 faktisk totalt sjove tøser sidde der og tænke. Hold da op. Det troede vi aldrig skulle ske for os.
Min tanker er så..... Skulle jeg have brugt min snigende intuition - ja jeg kunne da godt mærke hun ikke rigtig deltog i snakken osv... eller skal man i sådan en situation tænke FINT du. Du ville gerne med og det var skide hyggeligt. Hvis du ikke gider mere så fint du går :o)

Skål for gode drinks og god film - og et eller andet sted en meget underholdende ending

2 kommentarer:

  1. Det er fandeme sjovt... En ærlig dame med en bizar opfattelse af, hvad der er kedeligt og hvad, der er sjovt!

    Jeg kan ikke forestille mig andet end at det bliver alt andet end kedeligt, når vi to skal på Sky Bar og drikke kulørte drinks!

    SvarSlet