torsdag den 10. februar 2011

Drømme verden




Majses drømmeverden begyndte kort tid før hendes 3 års fødselsdag.
Efter en festlig påskefrokost i børnehøjde med masser af fart på - og drage leg.
Hun vågnede om natten og var lidt skræmt. Mor jeg drømte om en drage og jeg fløj
på den og så lavede den ild og så....
Meget livagtigt for en lille pige - og meget fascinerende at hun kunne fortælle
så detaljeret om det.

Siden har drømmene fyldt rigtig meget i Majses liv.

Der er de værste af slagsen hvor nattesøvnen virkelig er blevet forstyrret

Som den hvor hun blev puttet ned i et glas - og der kom låg på...

Eller den hvor hendes mor - jeg legede med nogle levende barbier og så kom
der en og kørte mig over så jeg var helt flad og så tog barbierne mig med så hun
stod der helt alene tilbage...

Eller dem hvor hun er sammen med Eva og jeg og så pludselig kører Eva og jeg og
siger du skal aldrig med hjem igen...

Eller den seneste hvor vores kat dumle tog et krus og slog hende flere gange.

Heldigvis er der også nogle gode ind imellem....

Den jeg husker bedst er en nat hvor hun griner og griner og griner.
Hun vågner og fortæller os at hun har leget med Mikkeline og Onkel Chris
De stod på rulleskøjter og det var bare så sjovt.
Mor hvornår kommer Onkel Chris.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar