søndag den 4. december 2011

Jeg venter stadig (skrevet 29/11)

Jeg venter stadig.....

Men ikke meget længere.
Er nu igang med 2. undervisningsuge og om et par dage begynder virkeligheden som souschef i Bank Nordiks Nuuk afdeling.
Det bliver fuldstændig vanvittig spændende endelig at komme igang.

Jeg har i 2 år modtaget kunder der "flygtede" p.g.a. dårlig service - og nu får jeg så endelig mulighed for at gøre noget ved det!! Mon det lykkedes.
Håber jeg indimellem griber muligheden for at berette her.

Jeg har ikke nået det hele.
Vi er flyttet - og her er virkelig dejligt. Lettede på mange ting at få nye vægge at kigge på og specielt et nyt område at bevæge sig i. På en eller anden måde blev det bare for meget at kigge på gamle kollegaer der havde meget svært ved at skjule de ikke synes jeg var den fedeste at møde på gaden... Jo jo lille by og vi mødes stadig - men det er bare meget rart at det ikke kan ske hver morgen og hver eftermiddag.
Nu kan vi se hav og har masser af plads om os...

Julekagerne er ikke bagt - gaverne er ikke købt.... hmmm mon ikke det bliver jul alligevel. Jeg tror det.. farmor kommer :o)!!!!
Julehyggen er ihvertfalde kommet snigende. Pigerne får adventsgaver både lørdag og søndag - første omgang pebernødder er spist og første omgang hjemmebagte æbleskiver lige så.

Nu venter vi på sneen, julekalenderen og masse af trætte dage i sofaen efter dejlige julefrokoster.

Rigtig god jul til alle - nok for optimistisk at tro jeg får skrevet mere inden. PS kan iøvrigt anbefale både pebernødder og æbleskiverne fra http://siforellana.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar