onsdag den 19. oktober 2011

Imens jeg venter....

....har jeg fået mulighed for at deltage i Unicef og selvstyrets børnetopmøde i Ilullisat - NAKUUSA Youth Forum.

Meget fantastisk fordi....

5 dage hjemmefra. Nyder at være hjemme men føler mig på en måde reddet på målstregen inden det måske blev lidt for meget at opleve verden indenfor de 4 vægge

Være sammen med en masse spændende mennesker - fra Unicef, selvstyret, mange andre steder og allermest at få lov at kende nogle meget unge grønlændere og høre om deres liv.

Se Ilullisat... Ubeskriveligt og enestående! Ikke sidste gang jeg kommer forbi her.

Når jeg er tilbage i Nuuk kaster jeg mig ud i undervisningens kunst. 6 søde bankrådgivere skal lære lidt mere og vi skal via handelsskolen undervise dem i 2 * 1 uge... Jeg nyder at kunne bruge tiden på at læse stoffet mens jeg i baggrunden ser store isbjerge flyde forbi.

Jeg tror hurtigt den 1/12 kommer snigende.
Mon jeg når at flytte, købe julegaver, bage julebag, fylde fryseren med færdige retter osv... JA mon ikke :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar