mandag den 9. november 2009

Det med at være nøgen

Så gik endnu en weekend i det vilde Grønland.

Endnu en weekend uden samvær med andre end os selv - og så alligevel med en hel masse. I svømmehallen.. Hvad er det med det der svømmehal.

Jeg kan huske at jeg tidligere har set kollegaer næsten uden tøj - i svedige omklædningsrum til landsstævner og andre fester.

Jeg kan også huske at jeg i for mit vedkommende, langt bedre dage sådan nøgen ihvertfalde flere gange om ugen var i fælles bad.

MEN nu med det her svømmehal. Pludselig farer vi afsted til skøn og grinagtig samvær med vores unger i den til lejligheden ret skønne svømmehal www.malik-nuuk.gl

Men hvor er det dog svært at vænne sig til hver gang at hilse på et par kollegear og også et par kunder mens man står der med hår under armene og på benene og helt igennem ikke særlig lækker i badedragt - eller bare helt nøgen.

OG for at det ikke skal være løgn, så render vi også gang på gang ind i de her forældre par som det er lykkedes os at udveksle mere end et hej med fra børnehave og dagpleje. Eksempelvis kom vi rent faktisk til kaffe hos nogle lørdag - for så at møde dem nøgne i svømmehallen dagen efter - jamen!!!

Hmmm jeg kommer ikke til at vænne mig til det. Men jeg priser mig hvergang meget lykkelig for mine totalt skønne piger der smiler og siger HEJ - så al opmærksomhed rettes mod disse to helt uskyldige og skønne væsener istedet for min egen krop, der bør være påklædt!! SÅ er det bare så nemmere at påskønne det skønne væsen jeg vel egentlig også er - altså med tøj :-)


Denne uge er for mig startet med et tilbageblik takket være min søde søde svigermor.

Billeder modtaget fra vores afskedsfest. FOR POKKER det var en god fest. SAVNER jer pludseligt. Skal sørge for der snart kommer flere på facebook - og måske et par stykker her.
Huhejj afsted med mig ud til min dejlige bil.


1 kommentar:

  1. Hahahah! Nej, det må sgu ikke være nemt at sidde der og skulle være fornuftig og bankagtig over for folk, der har set ens bare røv. Men det er måske en fin start på nye venskaber - der er ligesom ikke så meget mere at skjule.

    SvarSlet