torsdag den 26. november 2009

Er Grønland eksotisk

På vej til arbejde fandt jeg mig selv med salig smil om munden og nynende til Grønlandsk musik musak.. Åh hvor er her dejligt mørkt - og uha se den smukke sol der er på vej op. OG hey hvor er jeg bare sej at jeg er flyttet helt til dette mørke nord!! Totalt ukendt ny verden.
Det sgu da bare så eksotisk!!

Eller er det!
Eksotisk har det ikke altid været noget med laaange sandstrande - bølgen blå og mænd med lækre overkroppe.. Gerne iført en fantastisk drink (til mig) hmmm

Jeg beslutter mig for NEJ. Det er her er eksotisk.
Der er ingen vej udenom.. Smilende mennesker i farverige vinterjakker og kamikker - det er eksotisk.
Knitrende sne og kulde - det er eksotisk.
At være laangt væk hjemmefra - det er eksotisk!!

OG så alligevel - så er det jo slet ikke med vildskaben, for I er allesammen lige her.
Det er svært at komme til at savne, når der så jævnligt er dialog og snagen via diverse hjemmesider!! :-)
Ja der ville den hede varme og ørken somewhere in africa altså være mere eksotisk.

Kommer tid kommer............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar