tirsdag den 19. januar 2010

At være mor til Eva 6 år.

Så for pokker. Der havde jeg nær glemt hendes fødselsdagsboller - fordi jeg var helt opslugt af Lykkes fortællinger om ar - jul og ikke mindst endnu engang skønne billeder af Ida. IIhh hvor kan man savne den rullepølse!!


Tilbage til det det egentlig skulle handle om.
Vores super dejlige skønne meget store Eva.





Ikke til at fatte hun allerede er 6 år - og som billedet viser. Står på ski. Ja ja ikke det bedste billede, men det eneste hvor I kan se at det rent faktisk er hende med fart på..
Det med ski.... og nintendo... og så meget andet!!
Det er det der har gjort udslaget til at far er den fedeste i verden.
Hvordan fanden skete det lige!!!! grhmmfff

Pludselig er man reduceret til den praktiske og nogen gange hyggelige moder jord - mens farmand kan klare alt det skide sjove
grhmmfff
MEN det er nok sådan verden er?? Der kommer et tidspunkt i alle piger/kvinders liv hvor vi opdager at far er den bedste i verden.
Ja ja det skete jo også for mig selv dengang... og jeg må nu holde fast i at der også på et tidspunkt skete det at både mor og far igen er de bedste i verden.
Så jeg fokusere.. Fortsætter med at være super cool - sjov - praktisk og hyggelig... og for pokker. Ikke mindst smart. Husk at være smart!! Moderne og alt det der!!
(Nogen af jer tænker sikkert crap hjælp den klarer hun ikke - NEJ nå.. Men så hjælp mig!!!)

Okay der kom jeg da lige til at lyde en smule hyklerisk.. Grønland et eventyr - eller et step tilbage til kødgryderne :o)


Rolig................. som i alt andet vil jeg også denne gang vælge at fokusere på det positive.
For helt ærlig JO jeg var blevet temmelig træt af at lege med barbier - dukkehus - påklædningsdukker osv. Så det er dejlig afslappende at have masser af tid til at få serveret kaffe at min stadigvæk lille bitte Majse - med dejlige trækager og sommetider endda en veltilberedt Dinosaurus til.. mmmm
OG måske endnu dejligere at have tid til mig.. Bare dase rundt og gøre som JEG vil med summen af familien i ørerne.. Det må jeg nyde for hvor længe mon der går inden legen med Majse også foregår sådan her.. Så sagde du og så gjorde du og så....

Så næste træk er!! Skal jeg finde en måde at skube Majse til det der stadie far er den fedeste i verden - eller nyde at være mor den fedeste i verden sådan cirka 3 år endnu..

Nå tilbage til virkeligheden.. I mellemtiden er familien stået op. Jeg skal have kanelsneglene færdige mens Eva og farmand er gået igang med dagens høst. Bla. nintendo spil....

PS måske jeg begynder at forstå hvorfor så mange af jer nu får eller skal have nr. 3 :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar