tirsdag den 23. februar 2010

Tirsdage

Så prøver vi med en tirsdag. Måske er den bedre end mandage... Eller ikke bedre bare anderledes. Ikke så meget funderen over livet som sådan - men mere en oplevelse af HEY her sker noget.. Mon det er sagen.


Startede dagen med et meget tidligt vækkeur og en hurtig gåtur med hunden. Altså den vi passer. Valde - eller Valpe som Majse siger :o)



JO den er sød... og den elsker tøjdyr - og lego - og puslespilsbrikker og..... Faktisk så meget at det er sådan en hund der er med på kontoret og ikke alene hjemme. Nå det var ikke hunden det her skulle handle om.

Afsted til svømmehallen, så jeg er klar kl. 6.00 når de åbner. GISP ja mig. Kl. 6.00 og så i svømmehallen. Idag kom jeg så til at tænke på det her indlæg jeg skrev om svømmehallen. Det er stadig ikke det fede sted at hænge ud med de andre(s) hængerøv og hængep..... ej det blev for grimt at skrive :o) Men det er faktisk ikke så ringe endda. Måske er det det med at alle har søvn i øjnene og egentlig ikke kigger på hinanden. Eller at man ikke har de der totalt skønne unger med (ja mine!) så de andre faktisk slet ikke ser mig - de plejer kun at se mig som en del af dem. NEJ jeg tror det er fordi jeg nu er der for at svømme. Jeg har ikke svømmet siden jeg fik de der totalt skønne unger (ja mine!) og efter 3 * 20 min (ha ha ja det er det jeg kan nå eller holde til) så er jeg faktisk blevet temmelig lækker selv uden tøj på.... Ha ha tro det eller kom og tjek.

Jo jeg er smækfyldt af den der underlige "jeg har rørt mig" energi - altså rørt som i bevæget mig! Så nu kan jeg fundere over den del af livet... Skal jeg genoptage mit aktive jeg. Eller skal jeg fortsætte med at sukke efter den der "jeg har hygget mig" energi. Jeg har hygget mig som i siddet stille og sludret, sladret med store mængder mad, kaffe og/eller alkohol til... Hmm jeg tror målet må være en god kombination!! Så lærer jeg vel samtidig de der totalt skønne unger (ja mine!) at livet er mangfoldigt og til for at mærkes i både hjerte og overarme (for mit vedkommende bingo flapper)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar