torsdag den 12. august 2010

Smukfest i Nuuk

Der kom jo endnu et skønt besøg efter min lange tankerække om det at have besøg.
Faster og Rasmus. OG hvordan er det så at have besøg af unge smukke kariere stræbende familiemedlemmer der IKKE har børn..... men alligevel skal forsøge at bruge cirka 8 timer i døgnet alene med vores børn....

Planen måtte være. Leg om dagen - druk om aftenen.

Deraf smukfest i Nuuk.
Det udviklede sig til noget der kunne have været en smuk fest.
I nogle stunder manglede vi blot 40.000 festlige folk og ligeså mange bøgetræer.

Endnu et skøn besøg er overstået.. Børnene, forældrene og de karriere stræbende hyggede sig MEGET (efter min opfattelse :o)

Nu er det hverdag i Nuuk.
Det er en god fornemmelse - og bekræfter mig i at vi er her og skal blive... Hverdagen kan vi også godt holde ud lidt endnu.

"men" ååhh hvor ville jeg gerne være en af de 40.000 der var til den der smukfest.

2 kommentarer:

  1. Det var smukkere end smukt. Og vi hyggede os mega-meget. Jeres børn er nu så søde, når I ikke er i nærheden. Og I er sgu skønne - både ædru og fulde på den gode gammeldags "nu sætter vi os sgu ned og pæler noget sprut"-facon. :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da helt vildt hyggeligt:) Jeg håber I har det fantastisk der oppe i det kolde nord.

    Anders

    SvarSlet