onsdag den 6. oktober 2010

Ferietid - og hvad er den sidste tid gået med

Mit bidrag til blogland har gennem længere tid - eller måske altid været en smule sparsomt... Åh jeg ville så gerne bidrage med super god underholdning og tankespind som så mange andre. MEN første step mod dette må være et tilbageblik på hvorfor var det nu lige jeg startede denne blog... Hvis jeg kunne finde ud af det ville der nu være et link der viste et eller andet indlæg hvor jeg kom ind på dette.... og der ville også være link til nogle fantastisk blogs som jeg dagligt tjekker i håbet om at der endnu engang er god viden og træk på smilebåndet og gode minder og alt det der..

(prøv eksempelvis at tjekke http://udenreturbillet.blogspot.com/)

Næste step kunde være at hænge lidt ud med en blog stjerne og få lidt inspiration til layout og andet der ville gøre det en smule sjovere at skrive... og næste igen som så bliver det første er at åh jeg skriver så mange mails og åh jeg ligger billeder på det der facebook og åh... SÅ tilbage til første step - en anden dag.... Så finder jeg lige ud af hvorfor er det jeg skriver her - og så begynder jeg at skrive........

De sidste par indlæg har beskrevet glæden ved at have gæster... OG tænk imorgen er det os der er gæsterne! Det må der da kunne komme nogle interessante tanker fra mit hovede og ud på bloggen...
FOR det er godt nok en blandet fornøjelse det der med at skulle rejse hjem!!
Vi glæder os alle 4 helt vildt... MEN hvad glæder vi os til.... Vi glæder os så meget over at holde fri fra arbejde, skole og børnehave i 4 uger.
Majse mener aldrig mere hun skal i børnehave - det var en kort karriere...
Vi glæder os også så meget over alle de venner og familie vi har der bare er så søde og imødekommende og hopper og springer for at vi skal have en fantastisk ferie!
Indrømmet jeg har altid dyrket mine fremfor hans.... venner.... MEN hør nu hvordan vores ferie starter. Et par af Mikkels søde søde venner har simpelthen tilbudt at vi kan feriere i deres lejlighed.. Altså sådan en ekstra slags lejlighed de har - hvor de selv bor.
SÅ vi kan holde ferie helt alene - med søde søde og meget imødekommende venner(og de er altså vores venner!!! og ikke bar hans.. Det lyder sgu da også bare meget bedre VORES) lige ved vores side - og næsten alle venner og familie indenfor 15 minutters kørsel.
Det er simpelthen det bedste udgangspunkt for en fantastisk ferie!!
Så afsted med os imorgen - vi glæder os til rejsen.. Elsker at rejse og vi har jo altså ikke bevæget os meget siden vi ankom - så rejsen bliver stor. LAaaang flyvetur og så ind i bilen og afsted i bil i flere timer....
Så håber vi bare at ferien byder på masser af gode timer i selskab med dejlige mennesker og masser af afslapning - og forhåbentlig intet (eller ihvertfalde meget lidt) skal vi ikke snart ses igen ............ for hvis vi ikke ses igen denne gang er det altså ikke fordi vi ikke vil!! Men fordi vi vil prøve at gøre det vi kan overskue og har lyst til - og ikke kun det var har lyst til. Så vi rent faktisk kommer hjem med følelsen af at det har været en ferie!!
Deraf den blandede.. Åh for pokker hvor vi bare ikke håber at rejse tilbage med en følelse af at nogens forventninger blev bristet...

Men jer derhjemme i DK - vi ses lige om lidt!! OG vi glæder os ubeskriveligt meget.
Vi vil forsøge at være hos jer i nuet og glædes over alt det vi ikke kan nå - og alt det vi ikke kan nå det vil vi bare glæde os til en anden gang!!!!

Måske kan en ferie i ens hjemland give endnu flere tanker af slagsen - er jeg voksen??..... For den slags tanker og begivenheder har der været rigtig mange af den sidste tid... Jeg vil forsøge at beskrive en anden dag.. Måske endda en dag på ferien, hvis jeg da overhovedet får lyst til at sætte mig foran sådan en skærm her :o)

1 kommentar:

  1. He he - det er da godt, I ikke sætter jeres lys under en skæppe. "...hvor vi bare ikke håber at rejse tilbage med en følelse af at nogens forventninger blev bristet". :)

    Jeg er SIKKER på, at alle jeres rigtige venner er glade for den tid, de får. Bare at se jer i aften i lufthavnen i 15 minutter glæder Ramus og jeg os da vildt til! Og I er i Danmark. Et land, man kan komme fra den ene ende af til den anden på 5 timer. Så folk kan jo bare komme til jer.

    Ferier skal nydes - og det er JER, der skal nyde den! Vi andre må nyde vores egne ferier.

    Knus!

    SvarSlet